Lite om mig. Lite för seriöst

Jag har inte berättat för alla vem jag är, för er som inte vet. Jag here David Holmgren. Jag bor i Valsätra/Gottsunda i Uppsala. Jag är 14 år fyller 15 den 14 mars. Jag älskar att latcha träffa polare, jag åker också skidor x).

Jag älskar Hip Hop musiken. Jag är grymt insatt i den. Alla tkr jag är värsta wannabe gangstern bara för att jag lysnnar på te.x Labyrint, Ken Ring, kartellen och Lating Kings etc. Men så är det inte, jag har bara fastnat för musiken. Jag kanske överdriver. Jag är inte heller uppväxt med musiken. Men eftersom jag bor i Valsätra/Gottsunda så känner jag ju folk som lyssnar på dom. Jag blev fast dräkt fick en helt ny musik smak. Jag själv skulle aldrig kunna göra så fetta texter som te.x Aki. Ibland önskar jag kunde det. Musiken får mig att må bra. Ja nog om det. Alltså är musiken än stor del av mitt liv.

Bablalbla

Mixazutten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0