The Love Of My Life Emmelie Sivia Helena Jonsson<3

Jag kommer aldrig glömma den där senna sommarkvällen det blev du och .. Sen den dagen har jag varit fast för dig. Jag blev så förälskad. Jag älskar verkligen allt med dig, din still din kropp ditt sätt. Jag har så himla mycket minnen med dig, alla kvällar i Sunnersta osv. Jag skulle inte klara mig utan dig, tänker jag på ett liv utan dig blir jag gråttfärdig :( Jag kommer aldrig lämna dig. Att få höra eller läsa Jag Älskar Dig gör mig varm. Jag får ditt stöd genom allt. Pga av dig lyckas jag hålla huvudet högt, du har verkligen givit mig den känslan som inte går att beskriva. Jag hade ingen anning om hur det kändes att vara riktigt fkn kär, men nu vet jag hur det känns.
Du är min ängel<3
Älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Emmelie

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw beebis älskar dej määst föralltid du o jag <33333

2010-03-04 @ 17:27:22
URL: http://emmeliejonssons.blogg.se/
Postat av: david meckar upp en bit av en ken ring låt xD

2010-03-04 @ 17:35:03
Postat av: ööööööö

eran blogg suger pung, & de heter GRÅTFÄRDIG , inte gråttfärdig här snackar vi inte om mormors hårfärg :) Puss påer ! not.

2010-03-16 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0